Дітям не потрібні жодні іграшки. Їм потрібна увага матері та батька. А ще їх так само зачаровує, як і дорослих, безкрайне небо, птахи, ода, земля.

Ось і все, що дійсно треба. Я намагаюся придумувати різні забави. Але це не те. Донька одразу відчуває мою фальш. Діти ж такі чисті! З світлими енергіями. Вони — наші вчителі.

І коли у мене змінюється настрій, вона тут же відчуває. Позирає косо, і, бачачи мою посмішку, тане на очах. Така маленька велика особистість. Пізнає світ. Найбільше, що я можу їй дати, так це свій особистий приклад у всьому.

Ми любимо збирати патички, листочки, порпатися у пісочку, годувати качушок, слухати птахів, спостерігати за хмарами, слухати вітер. Ось наші найкращі вчителі та іграшки. А ще обійми та солодкі поцілунки. Час так швидко минає. Але не зникаємо ми. Ми стаємо кращими. Колись я страшенно не любила готувати. Заплутувалась в купах рецептів. Не робила з любов*ю. Бо не цікавилась щиро здоровим харчуванням. Робила так, бо всі так роблять. Бо мене так навчили. Але чи це правильне вчення? Тепер я готую здорову їжу і розумію все натхненно. Інколи виходить, інколи ні. Але ж ми всі вчимося. Ми всі маємо право на помилку, аби ставати усе кращими та добрішими. Чи не так?


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК