Нерідко я бачу,я к люди просто недооцінюють себе. Ви просто занурені у звичний ритм життя, та н ебачите перспектив, можливостей вашого розвитку. А я бачу. Я людина -сканер. Моє призначення завжди було в мене перед носом. Але я не могла його розгледіти, бо наче була за прозорою стіною. Здається, воно тут, так близько, але таке недоступне. Я не можу до нього доторкнутись. Але змінивши харчування та слухаючи голосу душі, мені вдалося розбити цю скляну завісу. І це тривало не день і не два. Але все можливо, якщо є внутрішня потреба. Якщо є бажання змінюватись. Якщо є бажання доколупатися до істини. Ніхто вас не може змусити, а лише надихнути власним прикладом. Люди не вірять в свій талант. Люди занадто самокритичні до себе. Не вміють помилятися. Не вірять у себе. Не розуміють, що вони цінні для інших, що їх знання потрібні. Тому я закликаю вас вірити в себе та звертати увагу на підказки від всесвіту у вигляді книг, фільмів та людей, чи постів, таких, як от мій.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК