Найважливіше у житті — це слухати самого себе. Ми всі піддаємося думках оточуючих, думаючи, що хтось знає краще, ніж ми. Ми робимо собі з людей авторитетів, а потім самі ж розчаровуємося. Ми самі для себе маємо стати авторитетом. Стати підтримкою. Бо у нас тут нічого немає, крім нас самих. Нам слід радіти кожній хвилині, цінувати своїх близьких. Уникати різного роду залежностей. Що я останнім часом зауважила, так це те, що походи до психолога, це теж свого роду залежність. Нам потрібно самим навчитися слухати свого внутрішнього голосу. Тільки нам самим. Я завжди думала, де ж застосувати своє вміння бачити таланти інших людей. І як виявилося, не всі люди вміють надихати та мотивувати. Я завжди думала, що те, що знаю я, знають всі. Але ж не так. Це зовсім не так. Ми всі цінні один для одного. І саме тому ми вчимося взаємодіяти. Ми вчимося добру, любові, терпіння. Особливо це відчутно, коли створюєш родину. Дійсно, самому набагато легше. Кожен проходить ті завдання, які потрібні саме йому. Вселенна все досконало придумала. Ми потрібні. Я допомагаю у тому, у чому сама не могла собі дати раду. Кожен дає те, що пережив сам. Знали б ви, що мені довелося пройти на власній шкурі. Але якби не це, я б не стала внутрішньо тим, ким я є зараз. Ви все можете. Знайте це. Віра, підтримка творять дива.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК