А можна ж просто жити, радіти і не створювати собі проблем. Прислухатись до власного серця. Так, ніхто не застрахований від підступних випробувань власного его. Але в тому і полягає вся суть гри під назвою життя. Ми всі граємо. Ми всі актори. Ми вибрали такий досвід. Ми тут заради цього. Хтось це зрозумів раніше, а хтось тільки прокидається. Життя як сон. Ти маєш сам, через свій досвід та відчуття вибрати правду, яка підходитиме лише тобі. Немає іншого тебе. Ти унікальний. Кожен з нас безцінний. І такий потрібний іншому. Ми заробляємо гроші через служіння іншим. Бо якщо не віддамо, то не отримаємо. Тому ми готуємо, вчимо, прибираємо. Кожен виконує свою маленьку місію. І має свою маленьку мрію, яка може стати реальністю. Варто тільки захотіти. Варто тільки відкрити двері до скарбів власної Душі. Вона ж чекає. Вона тільки те й робить, що чекає, коли в прокинетесь та поставите собі таке заповітне питання “А для чого я тут? А у чому сенс життя?”. Це цілком нормальні питання. І ви не дивні, ні. Ви просто прокидаєтесь. Ви зараз у постійних пошуках відповідей на свої питання. Але відповіді лише у вас самих. Почуйте їх. Почуйте. Я завжди знала, що люблю говорити і писати. Але не знала де та як це застосувати та в якій формі, форматі. Воно було перед очима, але я слухала постійно розуму. Тому й блудила. Але так мало бути, аби я пройшла крізь це та могла тепер допомагати іншим пришвидшити цей шлях пошуку себе. Що зараз я і роблю на онлайн живих тренінгах.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК