Що я можу особисто зробити хорошого для світу? Навіть найменша дрібниця для нас для інших є спасінням! Коли я жила у селі, то не помічала краси. Я летіла, кудись поспішала, запхнула голову в пісок, була зайнята своїми проблемами. Будучи далеко від дому протягом тривалого часу, я просила тата фотографувати все довкола. А він відповідав, що нема тут нічого такого цікавого. Бо він кожен день це бачив. Бо він звик. А для мене було все цікавим. Бо я скучила. Як я давно не бачила свого пса, кота, кролів, свою зелену траву,свій дім. Я впивалась кожним фото. Це показало мені все з іншого боку. Тепер розумію,що хтось сумує за тим же, що і я тоді. За своїм рідним домом, за своїм таким же селом. Не може приїхати, але так хоче побачити. Бодай на фото. Я почала розуміти. Розуміти людей, себе, всесвіт, життя... Треба цінувати близьких, жити сьогодні... Бути світлом, нехай і на коротку мить...


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК