Зрозумійте, аби знайти справжнього себе, слід знайти справу свого життя. Подарувати себе світові. Знайти свою місію. Люди працюють зранку дов ечора на неулюбленій роботі, мріючи про щасливе життя. Займаються у вільний час тим, що їм подобається. Насправді дійсно все можна поєднати. Вам можуть платити за те, від чого ви кайфуєте. Причому ви самі готові платити комусь, лиш би цим займатись. Тим, що приносить вам колосальне задоволення. Головне питання звучить так - чого ви хочете тут і зараз? Справа життя - це інструмент, через який ви даруєте себе світові. Хобі може стати роботою. І це цілком реально. Заробляти на тому, що вам подобається. Моя місія полягає у тому, аби показувати людям їх же зі сторони, їхні таланти та приховані можливості, сильні сторони. От поставте собі питання, заради чого ви ладні вставати о п*ятій ранку? Я заради того, аби оцінювати те, що вам подобається та показувати вам вас самих.

Як я показую вам вас самих та ваші таланти? Ви виписуєте список тих занять, які вам подобається робити і ви готові прокидатись серед ночі і багти чимшвидше до них. Написали список. Потім фотографуєте свої роботи, і відпрвляєте мені. Або описуєте свої відчуття,я кщо це щось нематеріальне. Наприклад, якась психологічна консультація. Тобто детально описуєте свої відчуття та враження обов*язково від руки та фотографуєте і відправляєте мені. Важливо спробувати щось зробити та зрозуміти для себе, що вам це дало, які ваші відчуття. Вловити саме відчуття, а не думки. Бо вони бувають різні, страх, зневіра, боязнь нового, того, що люди скажуть. Головне йти в свій страх. Нарешті відкопати свій прихований талант. Знали б ви, як я мучилась, шукаючи себе. Я не могла спати, вірніше наїдалась, аби лиш заснути, аби лиш втекти від самої себе. Бо вже втомилась від тих вічних пошуків. Бо вже не мала сили ходити по колу, блудити по життю. Але коли в людини з*являється ціль, виростають крила. Ти розумієш, заради чого ти живеш, і в чому твій істинний талант та дар. Ти сам роузмієш для себе. Я постійно чіпалась за польську, втовкмачуюючи собі, що мушу писати корисні пости в інстаграмі. Ключове слово "мушу". я змушувала себе. Насильство над собою. Воно відчутне. Я не мушу. Я записала якісний матеріал. Хто захоче, той мене знайде. Я більше не мушу. Я робитиму те, що я хочу. А хочу я допомагати у тому людям, у чому сама потребувала допомоги. Бо це мене болить. Бо я знаю, як це. Я не хочу, аби ви терпіли. Почніть радіти життю та діяти.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК