Мені б самій був би потрібен кар*єрний консультант, аж поки я не зрозуміла, що це і є моєю роботою. Це щось конкретне, що мені подобається. І я не мушу вишукувати якоїсь інформації в інтернеті. Відповіді є всі в мені. Але мені довелося чимало всього перебрати, аж поки я не зрозуміла, хто я та чим хочу займатись. Важко. Повно різних акаунтів в інстаграмі. Не могла вибрати якийсь один напрям. Важко було почате щось нове і залишити старе. Але все нам дається для досвіду. Я не жалію. Це зробило мене сильнішою. Якщо перелічувати, то це польська мова, письменство, суто чистий коуинг, психологія. Але що я зрозуміла? Що може це все вміло поєднувати саме у такому дорадстві. Бо саме тут можу застосувати усі свої таланти — вміння слухати, вміння сканувати людину, вміння бачити її сильні сторони, про які вона зовсім не здогадується. Я це бачу. Я завжди уявляла себе на розмовах онлайн чи вживу з людьми. Показувала б їх самим собі. Така сама ситуація й у мене. Я себе зі сторони не бачу. І мені потрібна людина, яка вкаже на те, що я ітак знаю в глибині душі, але вона підтвердить те, що я відчуваю. І я врешті зрозумію, що це не ілюзія. Що це справжня я.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК