Чи було у вас таке відчуття, що ви проживаєте не своє життя? Ходите на неулюблену роботу, бо так треба, бо так можна заробити на шматок хліба. Чи задумувались ви колись про своє істинне призначення? Про те, чого хоче дійсно ваша душа, а не суспільство, батьки, фраза “а що скажуть люди?”. Заглядали ви колись усередину себе, запитували саме себе, чого ви хочете? Я це питання собі поставила саме після народження дитини. А процес запустився власне під час вагітності. Так, це стан дає енергію та великий душевний порив. Хочеться звернути гори, не слухати нікого, а просто йти до своєї цілі. Я почала записувати відеоуроки іноземної мови, вперше почала писати свої прозові твори. Але процес продовжився і далі, після народження дитини. Можливо й через те, що дійсно з*явився час побути наодинці з собою, нікуди не бігти. Просто присвячувати час дитині і собі. І просто подумати про сенс життя та якусь вищу місію, своє істинне призначення. Я завжди відчувала у собі потяг до езотерики, психології, філософії, релігії. Вірші були одним із проявів того, що мені дійсно подобається. Консультація від тільки підтвердила мої підозри. І дізнавшись про нього, я стрибала від радості, наче виграла у лотерею. Хотілося кричати на весь світ про своє відкриття, для реалізації якого ще повно непроробленої роботи. Але якщо є ціль, то варто рухатись вперед. Варто шукати справжнього себе.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК